Je eigen tentoonstelling in het Kröller-Müller Museum!

Uit een selectie van 100 kwetsbare kunstwerken mag een top drie worden samengesteld. Uit de inzendingen wordt een tentoonstelling van vijftig meesterwerken samengesteld en die is vanaf 7 februari in het Kröller-Müller Museum te bekijken. De Danseres  (Pablo Picasso) en de Arenlezende boerin (Vincent van Gogh) komen in ieder geval in mijn top drie te staan. Over het derde kunstwerk denk ik nog na …
Mijn top drie verwacht ik nog voor het nieuwe jaar in te zenden. En jij?

Nieuwsgierig? Ga naar de Kröller-Müller Museum website.

     

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Je eigen tentoonstelling in het Kröller-Müller Museum!

  1. Bianca zegt:

    Leuk, ik ben meteen gaan kijken. Mijn top drie:
    http://kmmexpose.nl/expose/top3/user/706

Geef een reactie

