Instructie rss-readers

Naar aanleiding van reakties in mijn team op de rss-training van Martin van Luijt heb ik een aanvullende workshop gegeven over het gebruik van rss-readers. Ik heb me speciaal gericht op Internet Explorer, Google Reader en FeedDemon. Op de bijbehorende netvibespagina vinden jullie de presentatie, opdrachten, andere rss-readers en een overzicht van blogs die ik zelf volg.

Voor wie de training van Martin heeft gemist, maandag 1 februari is er een herkansing (13:00 uur, Drakenborchzaal).

Mocht het de komende tijd wat stil van onze kant, dan klopt dat. We zijn allemaal druk met het lezen van onze nieuwe berichten!

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

