Youp is ‘de boze klant’

Terwijl binnen de UB de klant ons druk bezig houdt, staat opeens de klant ook centraal in de media. Met name de boze klant, die niet gelukkig is om van de kast naar de muur te worden gestuurd. Goed dat de klant, waar in onze tijd alles om draait, bij monde van Youp van zich laat horen. Call-centers als reminders van wat klantgerichtheid zou moeten zijn: persoonlijk, snel èn effectief.  Verbazingwekkend is dat de tijd, zo kostbaar voor een bedrijf, opeens niet meer zo kostbaar als het gaat om die van de klant. Laatst gehoord op een avond van het Studium Generale: “Time is a scientist’s most precious good”.

Verdere lectuur: http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/youp-en-nrc-met-magazine-over-helpdesks;
Via Lexis Nexis Krantenbank: Youp@nrc.nl: actie voeren is iets anders dan erover schrijven (een analyse van deze buzz door  
NRC Ombudsman Sjoerd de Jong)

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s