Adverteren voor je mobiele website: Twitter kan er wat van!

Dit voorbeeld van eenvoud en effectiviteit voor het bereiken van je klant:

Wie uitlogt op Twitter krijgt full-screen een paar modellen van mobiele devices te zien, met de boodschap:
You’ve signed out of Twitter. Now go mobile.
Visit m.twitter.com on your mobile device.
http://twitter.com/#!/download?logged_out=1

Goed getimed! Tenslotte is iemand die uitlogt potentiëel iemand die iets anders gaat doen, dus de deur uit, dus wellicht onderweg zal zijn, dus misschien wel mobiel door zou willen gaan met wat ie aan het Twitteren was…

Aan ons de hamvraag: wanneer is het ideale moment om onze klanten te attenderen op onze mobiele website? Wat suggesties:
–  op de aankondigingen met onze openingstijden online en offline (“24/7: m.library.uu.nl”)
–  tijdens de aankondiging van de sluiting van de bibliotheek
–  en inderdaad,  zoals Twitter: bij het uitloggen van de catalogus of van personal library.

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s