Afronding van de training Marketing 2.0: terugblikken en vooruitkijken

Voor het geval jullie ‘m gemist hebben, of wel gezien maar weer vergeten ;-), wil ik jullie graag nog even wijzen op de afrondende post van Marketing 2.0, omdat er iets in staat over het afmaken van de actieplannen: terugblikken en vooruitkijken.

Verder heb ik op donderdag 9 juni overleg met Dorinne en Simone over het marketingplan, en hoe we er mee verder gaan. Wordt dus vervolgd.

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s