Why Twitter Is Even More Worthless Than You Think

Dit artikeltje met deze uitdagende titel las ik recentelijk in een blog en het is wel goed om te zien hoe de relatie is tussen Twitter en een eventueel vervolgbezoek aan een website .

Lees het hier (uiteraard twitter ik dat bericht niet).

Dit bericht werd geplaatst in I&M2.0. Bookmark de permalink .

2 reacties op Why Twitter Is Even More Worthless Than You Think

  1. Jeroen Bosman zegt:

    Hmm, op basis van N=1 zeggen “Twitter is worthless for the limited purpose of driving traffic to your website” en dat een sophisticated takeaway noemen? Het is een leuk stukje, maar ik zou hier wel graag een degelijk onderzoek naar zien voor ik er iets mee deed. En al houd je het bij n=1 om iets te zeggen over de waarde van Twitter moet je het toch minimaal wel relateren aan de input en vergelijken met andere strategieën. Een beoordeling van het nut van iets is (in economische zin) natuurlijk altijd gerelateerd aan de input. Die is 60 seconden, voor het schrijven van de tweet. Je zou dus moeten bekijken of je 1537 views met 60 seconden werk de moeite vindt, bijvoorbeeld door het te vergelijken met andere methoden.

  2. Pieter R zegt:

    En ook het gaat alleen over verkeer naar een website verkrijgen. Er staat ook in het artikel dat Twitter heel nuttig is in andere opzichten. Twitter zou dus voor contentboeren niet goed zijn, maar voor de rest van ons weer wel. Het is maar wat je verwacht van Twitter.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s